Brīvprātīgo datu bāzes, sociālās akcijas “Manas 100 brīvprātīgā darba stundas Latvijai” interneta rīka (platformas) izveide un apmācību nodrošināšana par darbu ar to
Projekts “Manas 100 brīvprātīgā darba stundas Latvijai” Nr. 2018.LV/NVOF/DAP/MAC/012 |
1.Pasūtītājs
Biedrība “Latvijas Sarkanais Krusts” Adrese: Šarlotes iela 1D, Rīga, LV-1001, Latvija Kontaktpersona: Aija Strazda, tālrunis: 27071252 e-pasts: aija.strazda@redcross.lv |
2.Iepirkuma priekšmets un apjoms
2.1. Brīvprātīgo datu bāzes izveide 2.2. Akcijas (kampaņas) “Manas 100 brīvprātīgā darba stundas Latvijai” interneta rīka (platformas) izstrāde 2.3. Apmācību organizēšana par darbu ar interneta rīku (platformu) un brīvprātīgo datu bāzi 2 apmācības x 4 stundas/katra |
3. Līguma izpildes laiks: 2018.gada 15.maijs |
4. Piedāvājuma iesniegšanas vieta, datums un laiks
4.1.Piedāvājumi jāiesniedz līdz 2018.gada 23.februāra plkst. 12.00 elektroniski , sūtot uz e-pastu: aija.strazda@redcross.lv 4.2. Piedāvājumi, kuri tiks saņemti pēc 4.1. un neatbildīs 4.2.punktā minētajiem nosacījumiem, netiks vērtēti un tiks nosūtīti atpakaļ iesniedzējam neatvērti. |
5.1. Par pretendentiem var būt fiziskas vai juridiskas personas, kuras atbilst šī nolikuma prasībām un kuras izsaka vēlēšanos piedalīties iepirkumā. 5.2. Visi pretendenti piedalās iepirkumā uz vienādu noteikumu un vienlīdzības pamata. 5.3. Ja pretendents ir fiziska persona, tam jābūt reģistrētam kā nodokļu maksātājam. |
Pretendents iesniedz šādus dokumentus:
|
Iepirkumu komisija: 7.1.Pārbaudīs piedāvājuma noformējuma atbilstību Nolikumā pretendentiem norādītajām prasībām. Lems par to, vai iesniegtais piedāvājums noformēts atbilstoši nolikumā norādītajām prasībām. Neatbilstošie piedāvājumi netiks vērtēti. 7.2. Pārbaudīs pretendenta atbilstību Nolikumā norādītajām prasībām. Neatbilstošo pretendentu iesniegtie piedāvājumi netiks vērtēti. 7.3. No piedāvājumiem, kas atbilst visām prasībām, izvēlēsies piedāvājumu ar viszemāko cenu. 7.4. Trīs darba dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas informēs visus pretendentus par komisijas pieņemto lēmumu, nosūtot informāciju pa e-pastu |
8.1. Piedāvājumam jābūt izteiktam EUR bez PVN, atsevišķi jānorāda piedāvājuma cena ar PVN, ja pieteicējs ir nodokļu maksātājs. 8.2. Gadījumā, ja divu vai vairāku piedāvājumu cenas par visu iepirkuma priekšmetu kopumā ir vienādas, komisija izvēlas tā pretendenta piedāvājumu, kura veiktās vidējās darba devēja sociālās iemaksas apmērs uz vienu nodarbināto pēdējo sešu mēnešu laikā ir vislielākais. Šajā gadījumā pasūtītājs pieprasa pretendentiem informāciju par pēdējo trīs mēnešu laikā veikto vidējo sociālās apdrošināšanas iemaksu apmēru un vidējo nodarbināto skaitu. |
9.1. rakstveidā informēt komisiju pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām līdz iepirkuma noslēgumam par izmaiņām iesniegtajos pretendenta atlases dokumentos, kas saistītas ar: 1) pretendenta saimnieciskās darbības apturēšanu vai pārtraukšanu; 2) tiesvedības uzsākšanu par pretendenta darbības izbeigšanu, maksātnespēju vai bankrotu; 3) nodokļu vai valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu rašanos; 4) pretendenta profesionālās darbības pārkāpumu konstatēšanu. 9.2. Pēc iepirkuma komisijas pieprasījuma sniegt papildu informāciju; 9.3. Ievērot instrukcijā pretendentiem minētos noteikumus. |
10.1. Pieprasīt un saņemt rakstisku informāciju par iepirkuma norisi; 10.2. Saņemt informāciju par izdarītajiem grozījumiem iepirkuma norisē; 10.3. Citas šajā instrukcijā un normatīvajos aktos noteiktās tiesības. |
11.1. Pamatojoties uz komisijas lēmumu, pasūtītājs nosūta piedāvājuma iesniedzējam uzaicinājumu noslēgt iepirkuma līgumu. 11.2. Ja izraudzītais iepirkuma uzvarētājs atsakās slēgt iepirkuma līgumu ar pasūtītāju, komisija izvēlas nākamo piedāvājumu ar viszemāko cenu. Ja arī nākamais izraudzītais pretendents atsakās slēgt iepirkuma līgumu, Iepirkuma komisija pieņem lēmumu izbeigt iepirkumu, neizvēloties nevienu piedāvājumu. 11.3. Pasūtītājs patur tiesības slēgt līgumu par malkas piegādi par vienu no iepirkuma daļām vai par vairākām daļām, kaut piedāvājums ir iesniegts par visu iepirkuma apjomu. 11.4. Pretendentu iesniegtie materiāli netiek nodoti atpakaļ iesniedzējam. |
12.1. Priekšapmaksa 50% pirms darba uzsākšanas, 50% pēc darba pabeigšanas un pieņemšanas – nodošanas akta parakstīšanas 12.2. Summa par nodrošināto pakalpojumu tiek izmaksāta 10 dienu laikā pēc pieņemšanas-nodošanas akta sastādīšanas un parakstīšanas. Lūdzam aizpildīt pretendenta pieteikuma veidlapu, ko aicinām lejupielādēt zemāk.Pretendenta pieteikuma veidlapa |
Cenu aptauja: datu bāzes, sociālās akcijas web platformas izveide un apmācību nodrošināšana par darbu ar to
21.februārī 2018 Pirmā palīdzība