Ziņa publicēta 13.03.2019.
2019. gadā 5.martā biedrības “Latvijas Sarkanais Krusts” darbinieki un brīvprātīgie piedalījās apmācībās – pieredzes apmaiņā “Klientu motivēšana un motivācijas procesa atspoguļojums klientu lietās”. Apmācību mērķis bija sniegt iespēju darbiniekiem un brīvprātīgajiem iepazīties ar dažādām klientu motivācijas paaugstināšanas teorijām, pieejām un principiem, kā arī tika izskaidroti principi precīzai un profesionālai sarunu procesa atspoguļošanai klientu lietās.
Dalībnieku atziņas pēc apmācībām:
“Profesionāls darbs nav iespējams bez teorētiskām zināšanām un profesionālo terminu atkārtošanas” Laila
“Apmācības- pieredzes apmaiņa bija uz “10”! Tika sniegtas zināšanas, kas vajadzīgas darbam. Klienta motivēšanai svarīgi ir veidot motivējošo sarunu, kā arī apzināties, ka tas nav vienas dienas darbs. Katram klientam jāiziet cauri neskaitāmiem posmiem, lai panāktu kādas pārmaiņas” Sandra
“Saturiska, profesionāla informācija, kas palīdzēja salikt punktus uz “i”. Lektore apstiprināja jau zināmus faktus un sniedza jaunu skatījumu uz piemirstām lietām” Kristīne